woensdag 21 maart 2012

Google Adwords Certified Partner


Ik ben hartstikke blij en wil het ook graag hier delen. Want het heeft alles met Adwords te maken.

Na veel te lange tijd (maar het te druk hebben, schijnt een goede reden te zijn ;-) heb ik eindelijk mijn 2e Google Adwords Examen gehaald. En met het behalen van dat examen (en nog een paar andere eisen) mag ik me vanaf vandaag officieel Google Adwords Certified Partner noemen!


Toegevoegde waarde of niet?
Ik was eerder nogal sceptisch over deze certificeringen (voegt het nu écht zoveel toe?) maar ik kan me wel voorstellen dat het nieuwe klanten extra vertrouwen biedt. Je weet nu in ieder geval dat ik over behoorlijk wat adwords kennis beschik en ruimschoots ervaring heb in het beheren en optimaliseren van 'serieuze' adwords campagnes.

Mocht je zelf ook deze status willen halen en heb je nog vragen? Laat het me gerust weten.