maandag 26 september 2011

Google Adwords Examen gehaald

Ik was een beetje gefrustreerd over het nieuwe Google Adwords Certificatie programma omdat ik een aantal jaar geleden € 3000,- heb betaald voor het halen van het oude Google Adwords Professional (GAP) Certificaat (3-daagse cursus inclusief examen). En dan verandert Google de regels en plots betekent dat certificaat 'niets' meer.

Maar tijd om mijn frustratie aan de kant te zetten. Na het Adwords Engage Event van vorige week toch maar besloten om mee te doen aan het nieuwe certificatie programma. Dus heb ik vandaag het Google Adwords Fundamentals examen gedaan. En ik ben geslaagd met een score van 93%. Niet slecht, al zeg ik het zelf ;-)

Nu moet ik nog een Advanced Exam halen en dan mag ik mezelf officieel Adwords Qualified Individual noemen. En daarna ga ik nog door om als bedrijf Adwords Certified Partner te worden. Gebrek aan tijd is mijn belangrijkste probleem. Te druk met het opzetten en optimaliseren van adwords campagnes voor mijn klanten ;-)

Ik houd je op de hoogte van mijn vorderingen! En als je vragen hebt over het examen-programma, plaats een reactie!