woensdag 25 mei 2011

Verbeter de resultaten van je lokale advertenties

Lokale klanten bereiken
We wisten al dat je via Google Adwords heel gemakkelijk lokaal én regionaal nieuwe klanten kunt bereiken. Dat doe je door je advertenties alleen te laten vertonen binnen een door jezelf gekozen regio. Veel ondernemers weten dat en passen dit succesvol toe. Maar wat nogal eens vergeten wordt, zijn de locatie-extensies.

Locatie-extensies: adres in je adwords advertentie
Als je locatie-extensies hebt ingesteld, worden de adresgegevens van je winkel(s) of bedrijf automatisch aan je adwords advertenties toegevoegd. Dat ziet er bijvoorbeeld zo uit:



Relevanter voor lokale en regionale klanten
Je kunt je voorstellen dat het vermelden van je adres je advertentie véél relevanter maakt voor regionale klanten. Een zoeker weet dat er écht een vestiging in de buurt te vinden is en zal dan ook sneller via de advertentie doorklikken naar je website. Of meteen je winkel bezoeken, of meteen even bellen via zijn mobiele telefoon door het telefoonnummer in de advertentie aan te klikken.

Meer nieuwe klanten
Locatie-extensies is een handige adwords optie, die je nóg meer nieuwe klanten oplevert als je vooral lokale of regionale klanten wilt bereiken! Meer weten? Stel je vragen hier of stuur een e-mail naar info@emarketingexperts.nl