Maar wat moet je nu precies doen?
Zorg dat elke advertentiegroep in je adwords campagne écht specifieke zoekwoorden bevat, die allemaal bij elkaar passen. Een voorbeeld:
Stel je verkoopt televisies. Het merk is erg belangrijk voor de zoeker. Zeker voor zoekers in het eindstadium van de koopfase. Maak dus aparte advertentiegroepen voor Philips en Sony met verschillende advertentieteksten, waarin je het merk noemt. Voor kopers die geen merknaam in hun zoekopdracht gebuiken, kun je nog een algemene advertentiegroep maken.
Dat zou er dus zó uit kunnen zien:
Advertentiegroep 1
Zoekwoorden: philips tv, philips televisie, philips breedbeeld, philips lcd tv, etc.
Philips Televisies
Alle Philips TV modellen.
Bestel online. Direct leverbaar!
www.jouwurl.nl/philips
Advertentiegroep 2
Zoekwoorden: sony tv, sony televisies, sony lcd tv, breedbeeld sony, etc.
Sony Televisies
Alle TV modellen van Sony.
Bestel online. Direct leverbaar!
Bestel online. Direct leverbaar!
www.jouwurl.nl/sony
Advertentiegroep 3
Zoekwoorden: televisie kopen, tv kopen, televisie bestellen, televisie kopen
(en deze zoekwoorden zou ik als exacte zoekwoorden inzetten)
Televisie kopen?
TV modellen van alle grote merken.
Bestel online. Direct leverbaar!
Bestel online. Direct leverbaar!
www.jouwurl.nl/televisies
Zeker weten dat dit je meer bezoekers (én meer klanten) gaat opleveren! Heb je nog vragen over adwords teksten? Plaats een reactie of stuur een e-mail naar info@emarketingexperts.nl